سرگرمی
♥♡♥سلام دوست من♥♡♥
خوش امدید به وب سایت من
درباره وبلاگ


قوانین وب سایت 1:فحش دادن اکیدا ممنوع 2:توهین به نویسندگان ممنوع 3:گذاشتن شماره همراه ممنوع اینجا مکان دوست یابی نیست 4:از مطرح کردن بحث سیاسی یا دینی پرهیز کنید 5:اندازه فونت و نوشتهاتون خود را تغییر ندهید 6:موضوع هر کدام مطلب هاتون رو مشخص کنید 7:از رنگ قرمز در نوشتهاتون استفاده نکنید 8:درج هر گونه مطلب بر علیه مدیر ممنوع بوده و کسانی که انتقادی دارند می تونند آن رو به مدیر اطلاع بدند 9:امیدوارم اوقات خوشی را در وب سایت داشته باشید با تشکر فراوان

پيوندها
sahar banoo
مجله فروشگاهی ایران
هر هر! فقط خنده!
جوک و اس ام اس بروز
♡¤♥marzye jooon♥¤♡
fun
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ♥♡♥سلام دوست من♥♡♥ و آدرس eskh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 2786
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 1 شهريور 1393برچسب:, :: 15:12 :: نويسنده : محمد رضا اصفهانی( مدیر وب سایت )

کاش دوست داشتن فرستادنی بود، تا از راه دور تقدیمت میکردم!!!



نظرات شما عزیزان:

HESAM
ساعت15:22---1 شهريور 1393
سلام

دوست خوبم وبلاگ زیبا و خوشگلی داری

این پیامی رو که می خام بهت بگیرم رو فقط به چند نفر گفتم :

اگه کسی رو خوش حال کنی و بخنده خدا تو رو اون دنیا در زمان دیدار با او دلت را خوش حال می کند (حضرت محمد)



ما یه وبسایت تفریحی با موضوع

" پست های فیسبوکی "

ساختیم

و داریم مطالب طنز می زنیم

تا مردم رو خوشحال کنیم

خوب چند روزه ساختیم ولی خوشبختانه بازدیدمون بالاست و دنبال چند تا دوست با مرام و خوش سلیقم تا بیان و با هم بچرخونیم سایت رو





خوشحال می شم به ما بپیوندی و شما هم نویسنده شی

سیستم نویسندگی که در اختیارت قرار می گیره خیلی قدرتمنده



اگه خواستی بیا تو سایتم و نظر بده بعد یه رمز و نام کاربری هم بده تا نویسندت کنم و

بهت بگم که نویسنده شدی و از اون به بعد می تونی مطلب بزنی و مطالبت با نام خودت تو سایت منتشر میشه





منتظر جوابتمپاسخ:سلام دوست خوبم من محمد هستم خوشحال شدم امدی تو وب سایتم، و راجب پیشنهادت نظرم مثبت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: